PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 47 | 26--30
Tytuł artykułu

Siła i słabość

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Specjaliści w dziedzinie marketingu stoją przed podstawowym pytaniem: jakie treści i jakie media-miksy są najbardziej efektywne dla zwrotu z inwestycji? Nie chodzi tu bynajmniej o układ mass mediów czy podział budżetu na różne stacje telewizyjne, ale raczej o to, czy, kiedy i ile należy zainwestować w różne kanały komunikacji, aby uzyskać maksymalny zwrot nakładów. Takie szersze rozumienie mediów wykracza poza media plan. Dotyka ono aspektów, które często nie są uważane za kanały komunikacji. Konsument nie widzi jedynie reklamy, ale ma kontakt z bankiem, odwiedzając placówkę, otrzymując wyciągi z konta, posługując się kartą płatniczą czy wchodząc na stronę internetową. Nic nie jest warta wspaniała reklama, kiedy obietnica w niej zawarta jest bez pokrycia. Artykuł dotyczy komunikacji reklamowej pomiędzy potencjalnym klientem a bankiem.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
26--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000124081003

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.