Warianty tytułu
Teaching financial accounting by means of financial and accounting software applications - aims, methods and effects
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejsze opracowanie przedstawia cele metody i efekty prowadzenia dy- daktyki rachunkowości finansowej za pomocą programów finansowo- ksiegowych. Autor omawia założenia metodologiczne prowadzonych zajęć z rachunkowości informatycznej, ich przebieg i sposób ich zaliczenia. W celu pomiaru efektów nauczania, przeprowadził badanie ankietowe wśród grupy sześćdziesięciu studentów będących uczestnikami ćwiczeń. Badanie doprowa- dziło autora do wyciągnięcia interesujących wniosków.(abstrakt oryginalny)
The paper presents the aims, methods and effects of teaching financial ac- counting by means of financial and accounting software applications. The author sets out the methodological principles of computer assisted classes in accounting, the course of classes and the way of evaluating student performance. In order to assess the effectiveness of this approach, the author has carried out a survey among a group of sixty students participating in the classes. The survey brought the author to interesting conclusions.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Numer
Strony
249--256
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- [1] Podstawy rachunkowości, red. S. Sojak, J. Stankiewicz, TNOiK, Toruń 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000124087457