Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule przedstawiono metodę opracowaną w celu oceny skuteczności systemu zarządzania jakością działającego zgodnie z zasadami podejścia procesowego oraz jej praktyczne zastosowanie. Omówiono rolę pomiaru skuteczności działania w zarządzaniu jakością, etapy pomiaru jakości działania oraz wskaźniki jakości i skuteczności poszczególnych procesów.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kaplan R. S., Norton D. R: Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2001.
- Rummler G. A., Brache A. R: Podnoszenie efektywności organizacji. PWE, Warszawa 2000.
- Skrzypek E.: Jakość i efektywność. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie -Skłodowskiej. Lublin 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126336249