PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 2 | nr 1110 Problemy teorii i praktyki marketingu | 119--125
Tytuł artykułu

Stopa zwrotu z kapitału własnego i marketing

Warianty tytułu
Return on Equity and Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Stopa zwrotu z kapitału własnego (ROE Return on Eqality) to miara efektywności ekonomicznej decyzji menedżerów. Rozważono możliwość zwiększenia ROE przez menedżerów poprzez zwiększenie: rentowność sprzedaży, rotacji aktywów, dźwigni finansowej. Opisano wpływ decyzji marketingowych na rentowność sprzedaży i rotacje aktywów.
EN
Marketing decisions should create competitive advantage, but at the same time they can destroy Return on Equity (ROE). The author of the article tries to identify main marketing factors influencing sales profitability, asset turnover and, in consequence, ROE.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Performance Measurement & Control Systems for Implementing Strategy, Prentice Hall, Upper Saddle River 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126438877

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.