Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W raporcie zostały przedstawione tylko niektóre kategorie produktów należące do grupy słodyczy oraz słonych przekąsek. Wykorzystano wyniki badania Target Group Index firmy MB SMG/KRC (stopień penetracji oraz najczęściej spożywane marki wśród osób deklarujących spożywanie określonej grupy produktowej) oraz ACNielsen - Panel Handlu Detalicznego (wielkość, wartość oraz lokalizacja sprzedaży poszczególnych segmentów na rynku detalicznym). Dodatkowo na potrzeby niniejszego raportu został przeprowadzony przez Instytut PENTOR - Poznań na zlecenie "Poradnika Handlowca" sondaż telefoniczny wśród właścicieli/kierowników sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych o powierzchni do 400 m2, w którym zapytano badanych o najlepiej sprzedające się w ich placówkach marki określonych grup produktowych.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126646647