PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1015, t. 2 Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej | 111--116
Tytuł artykułu

Badania oczekiwań konsumentów wobec opakowania produktów spożywczych (na przykładzie mleka marki Łaciate)

Warianty tytułu
Studies on Expectations of Customers Concerning the Packaging of Food Productions (on the Example of the "Łaciate" Milk)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy zbadali wpływ podstawowych cech opakowania mleka marki Łaciate na decyzje zakupowe klientów, a także wymienili kluczowe cechy opakowania determinujące zakup badanej marki oraz oszacowali luki postrzeganych i oczekiwanych funkcji opakowania. W tym celu przeprowadzili wywiady z 220 osobami kupującymi mleko w trzech punktach sprzedaży detalicznej w Toruniu.
EN
Food products packaging is a special marketing instrument which supplements the functioning of some other marketing-mix tods. The aim of the present paper is to evaluate the impact of the basic packaging features of the "Łaciate" milk brand on the purchasing decisions of clients. It has been shown that packaging is an important factor affecting the decisions to buy of the putative purchasers and its significance as the determining factor is continually increasing. (original abstract)
Bibliografia
  • Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2002.
  • Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
  • Rudnicki L., Zachowanie konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2000.
  • Wiktor J. W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126897999

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.