Czasopismo
2004
|
nr 1015, t. 2 Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej
|
117--122
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Operations Different Formats of Grocery Retailing
Języki publikacji
Abstrakty
Autor zaprezentował sposób funkcjonowania poszczególnych form handlu detalicznego żywnością, postrzegany subiektywnie przez klienta. Opracowanie powstało na podstawie badań własnych autora, przeprowadzonych w 2002 roku wśród 511 konsumentów z województwa lubuskiego.
It seems, that the most important factor in choosing food stores is the price level. But last made consumer researches in lubuskie district show us that there are other different important factors. For example: style of interior decoration, store equipment, range of offered products or applied promotion can be as important for customers as price level. That's the reason, for that that case food stores managers should adapt their strategies to the customers expectations. It allows to exist different formats of grocery retailing in the competitive polish food market. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
117--122
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Dietl J., Handel we współczesnej gospodarce, PWE, Warszawa 1991.
- Domański T., Strategie marketingowe dużych sieci handlowych, PWN, Waszawa-Łódź 2001.
- Ries A., Trout J., 22 niezmienne prawa marketingu, PWE, Warszawa 2000.
- Szulce H., Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126905211