PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1015, t. 2 Agrobiznes 2004 : sytuacja agrobiznesu w Polsce po przystąpieniu do Unii Europejskiej | 117--122
Tytuł artykułu

Funkcjonowanie różnych form handlu detalicznego żywnością

Warianty tytułu
The Operations Different Formats of Grocery Retailing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zaprezentował sposób funkcjonowania poszczególnych form handlu detalicznego żywnością, postrzegany subiektywnie przez klienta. Opracowanie powstało na podstawie badań własnych autora, przeprowadzonych w 2002 roku wśród 511 konsumentów z województwa lubuskiego.
EN
It seems, that the most important factor in choosing food stores is the price level. But last made consumer researches in lubuskie district show us that there are other different important factors. For example: style of interior decoration, store equipment, range of offered products or applied promotion can be as important for customers as price level. That's the reason, for that that case food stores managers should adapt their strategies to the customers expectations. It allows to exist different formats of grocery retailing in the competitive polish food market. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Dietl J., Handel we współczesnej gospodarce, PWE, Warszawa 1991.
  • Domański T., Strategie marketingowe dużych sieci handlowych, PWN, Waszawa-Łódź 2001.
  • Ries A., Trout J., 22 niezmienne prawa marketingu, PWE, Warszawa 2000.
  • Szulce H., Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000126905211

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.