PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 24 | nr 973 Problemy teorii i praktyki marketingu | 45--53
Tytuł artykułu

Działania marketingowe a strategie rozwoju przedsiębiorstw usługowych

Warianty tytułu
Marketing Activities and Development Strategies of Service Firms
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki wybranych badań marketingowych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach usługowych w latach 1993-1999. W przedstawionych badaniach za kryteria identyfikacji strategii rozwoju przyjęto: cel strategiczny przedsiębiorstwa, strategię w zakresie udziału w rynku, stosunek do ryzyka, skalę planowanych inwestycji oraz skłonność do zmian w związku z dynamiką otoczenia
EN
The author has presented selected research results of the marketing in Polish service companies carried out in 1993-1999. The decisions and marketing activities were connected with fixed development of strategies of the chosen companies. The analysis is supplemented by the evaluation of the marketing strategy and the manner in which these strategies were earned out.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bonoma T.V.: Making Your Marketing Strategy Work. "Harward Business Review" 1984 nr 62.
  • Hutt M.D., Speh T.W.: Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych. Warszawa: PWN 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127673795

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.