Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Activities and Development Strategies of Service Firms
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki wybranych badań marketingowych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach usługowych w latach 1993-1999. W przedstawionych badaniach za kryteria identyfikacji strategii rozwoju przyjęto: cel strategiczny przedsiębiorstwa, strategię w zakresie udziału w rynku, stosunek do ryzyka, skalę planowanych inwestycji oraz skłonność do zmian w związku z dynamiką otoczenia
The author has presented selected research results of the marketing in Polish service companies carried out in 1993-1999. The decisions and marketing activities were connected with fixed development of strategies of the chosen companies. The analysis is supplemented by the evaluation of the marketing strategy and the manner in which these strategies were earned out.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
45--53
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bonoma T.V.: Making Your Marketing Strategy Work. "Harward Business Review" 1984 nr 62.
- Hutt M.D., Speh T.W.: Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych. Warszawa: PWN 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127673795