PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 6 | 42--45
Tytuł artykułu

W reklamie oficjalnie i nie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor pisze o sposobach komunikacji z konsumentem, która miała na celu zbliżenie się do niego. Poszukiwanie bliskości wydaje mu się całkowicie zrozumiałe i potrzebne - zakłada bowiem, że dzięki bliskości możemy z konsumentem nawiązać głębszą więź i porozumienie, a przez to komunikacja stanie się bardziej wiarygodna, przyjazna i w efekcie zaakceptowana. Autor zwraca uwagę na charakterystyczne przekonanie, że bliskość fizyczna medium, jego obecność w różnych codziennych sytuacjach stanowi podstawę do osiągnięcia bliskości emocjonalnej, na której szczególnie zależy marketerom. W tekście przedstawiono inny punkt widzenia, w którym fizyczna bliskość medium ma znaczenie drugoplanowe, zaś kluczem do bliskości emocjonalnej jest sam sposób komunikowania się z konsumentem, ściśle powiązany kontekstem kulturowym, w którym odbywa się komunikacja.
Rocznik
Numer
Strony
42--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127725430

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.