PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 7 | 19--24
Tytuł artykułu

Doskonalenie jakości centrum dystrybucyjnego

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na konieczność budowy w naszym kraju sieci centrów logistycznych jako technicznej platformy podnoszącej ekonomiczną efektywność obsługi transportowej. Omówiono istotę centrum logistycznego oraz sieci logistycznych. Przedstawiono zakres działania centrum logistycznego. Zaprezentowano podejścia zarządzania jakością w centrum logistycznym oraz wskaźniki i dane na temat jakości obsługi klienta w takim centrum.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--24
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • J. Mazur, Zarządzanie marketingiem usług, Defin, Warszawa 2001, s. 102-103.
  • W. Paprocki, J. Pieriegud: Zarządzanie Jakością w Centrum Logistycznym. Teoria a praktyka polskich centrów logistycznych. Taropak Poznań, 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127726083

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.