PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 6 | 82--85
Tytuł artykułu

Klient na rynku hipermarketów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora raportu, w obecnych warunkach rynkowych, przy bardzo dużej konkurencji między sieciami handlowymi, nie można mówić o przywiązaniu klienta do jednego sklepu. Klient ma możliwość porównywania ofert towarowych, usługowych i wartości dodanych, dzięki którym wybiera swój własny sklep. Na rynku handlu wielkopowierzchniowego zauważalna jest bardzo duża walka o klientów, sieci handlowe prześcigają się, przygotowując ciągle nowe propozycje, by w ten sposób przekonać do swojej, jedynej i niepowtarzalnej oferty. W tekście podano wyniki badań marketingowych dotyczące między innymi motywów wyboru sklepu i zwyczajów konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
82--85
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000127737826

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.