Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono zagadnienie zachowań proekologicznych kreowanych przez odpowiedzialny biznes, nastawiony na spełnienie oczekiwań społecznych. Przybliżono takie problemy jak: reputacja, wizerunek i zaufanie a kompetencje ekologiczne; zachowania proekologiczne przedsiębiorstw.
Twórcy
autor
Bibliografia
- A. CHODYŃSKI, Kompetencje ekologiczne a rozwój przedsiębiorstwa, "Przegląd Organizacji" 2006, nr 7/8, s. 44-46.
- T.K. DAS, B.-S. TENG, Trust, Control and Risk in Strategic Alliances. An integrated framework, "Organization Studies" 2001, vol. 22, s. 253.
- R. KIM, E. Van DAM, The Addend Value of Corporate Social Responsibility, NIDO, Leeuwarden, marzec 2003.
- A. KOLK, A. MAUSER, The Evolution of Environmental Management: From Staged Models to Performance Evaluation, "Business Strategy and Environment" 2002, vol. 11,1, s. 14-31.
- J. LOW, The Value Creation Index, "Journal of Intellectual Capital" 2000, vol. 1, 3, s. 252-262.
- A. PRAKASH, K. KOLLMAN, Policy Modes, Firms and the Natural Environment, "Business Strategy and the Environment" 2004, vol. 13, 2, s. 107-128.
- SEUNG-KYAN RHEE, SU YOL LEE, Dynamic Change and Reality, "Business Strategy and the Environment" 2003, vol. 12, 3, s. 176-190.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000128194618