PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 8 | 21--25
Tytuł artykułu

Model zarządzania jakością usług

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano model doskonalenia jakości usług. Omówiono proces standaryzacji czynności i doskonalenie w ramach zdefiniowanego standardu. Przedstawiono rolę konsumenta w systemie doskonalenia jakości usługi. Zwrócono także uwagę na rolę pracowników w omawianym systemie.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Adamczyk W., Dziadkowiec J. Model doskonalenia Jakości usług w: Jakość w dokonaniach współczesnej ekonomii i techniki, SGH, Warszawa 2005.
  • 2. Mazur J. „Zarządzanie marketingiem usług", Difin, Warszawa, 2002.
  • 3. Urbaniak M., „Zarządzanie jakością - teoria i praktyka", Difin, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000129853808

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.