PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 29 | 37--40
Tytuł artykułu

Marketing internetowy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internet, który szczelnie oplata cały glob jest coraz lepszym medium do prowadzenia kampanii marketingowych, którym przewagę dają zasięg, koszty i celność przekazu. Szefowie marketingu w firmach coraz więcej uwagi poświęcają internetowi. Dostępność tego medium jest coraz większa, a więc wzrasta też możliwość oddziaływania na klientów. Oczywiście nie jest to tak prosta zależność, jak by się wydawało. Samo zbudowanie strony internetowej to już za mało, aby osiągnąć sukces. Wysyłanie ofert i reklam pod wszystkie adresy, jakie znalazły się w poczcie elektronicznej niekoniecznie musi być dobre, bo wymagałoby uprzedniego przygotowania takiego zbioru adresów poprzez selekcję adresatów zainteresowanych ofertą i uzyskanie ich zgody na odebranie takiej przesyłki. Jeżeli tego nie zrobimy, to narazimy się na sankcje karne, jakimi obłożony jest spam – niechciana elektroniczna korespondencja rozsyłana masowo. Pozostaje więc tworzenie własnych stron w sieci lub korzystanie z obcych portali i umieszczanie na nich swoich ofert. (abstrakt oryginalny)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
37--40
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000131259651

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.