Warianty tytułu
Didactic Design Processes. Model ADDIE
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest istota e-learningu oraz typologia systemów elektronicznego nauczania. W artykule zaprezentowano opis standardów występujących w e-learningu oraz model ADDIE (Analyze, Design, Development, Implementation, Evaluation), służący do projektowania elektronicznych treści szkoleniowych. (abstrakt oryginalny)
The article presents a typology of e-learning systems: LMS (Learning Management System), LCMS (Learning Content Management System) and LCS (Life Communication System). It also contains e-learning standards and the ADDIE (Analyze, Design, Development, Implementation, Evaluation) instructional design model which provides a step-by-step procedure that helps training specialists plan and create training programs. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
61--66
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Hyla M., Przewodnik po e-learningu, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, s. 67.
- 2. Tapscott D., Digital Economy. Promoce and Peril in the Age of Networked Intelligence, McGraw-Hill 2001.
- 3. Ebbers M., Balague D., Ganguly B., Noyes D., Salam P., Using IBM Lotus virtual classroom - a best practice guide to e-learning, IBMC 2002.
- 4. Stabell C. B., Fjeldstad O.D., Configuring value for competitive advantage: On chains, shops and networks, Strategie Management Journal 1998.
- 5. Skwarek T., E-learning - model nauczania nowej ery, http://www.oracle.com
- 6. Dornbusch R., Nowa Ekonomia, Rzeczpospolita 04.08.2000.
- 7. ePolska - Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce na lata 2001-2006, http://www.kbn.gov.pl/cele/epolska.html
- 8. http://www.adlnet.gov
- 9. http://www.aicc.org
- 10. http://ieeeltsc.org
- 11. http://www.imsproject.org
- 12. http://www.intulogy.com http://www.elearningzone.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000131630652