PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 7 | 18--20
Tytuł artykułu

Ankieta bez ankietera

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce ankieta pocztowa jest używana bardzo rzadko, jedynie ułamek procentu wszystkich ankiet wykonywanych w Polsce to ankiety pocztowe. Dane świadczą o tym, że w innych krajach odsetek ten jest kilkadziesiąt razy większy. Najwięcej ankiet pocztowych wykonuje się w USA, gdzie mniej więcej połowa ankiet to ankiety pocztowe, oraz w krajach skandynawskich, gdzie wskaźnik ten wynosi około jednej trzeciej. Zdaniem autora, główną przyczyną małej popularności tego narzędzia badawczego w Polsce jest brak wiedzy o jej możliwościach, zarówno wśród firm badawczych, jak i wśród ich klientów.
Rocznik
Numer
Strony
18--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • "Ankietowanie Pocztowe w Badaniach Marketingowych i Socjologicznych" Thomas W. Mangione, Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999 (tłumaczenie J. Chołoniewski i A. Kossakowska).
  • "Uwarunkowania stopnia zwrotu ankiet pocztowych w świetle badań eksperymentalnych" Oleg Gorbaniuk, Roczniki Nauk Społecznych, Tom XXVIII-XXIX, zeszyt l ,str. 241,2000-2001.
  • "Ankieta Pocztowa i Wywiad Kwestionariuszowy" Franciszek Sztabiński, Wydawnictwo IFiS PAN, Warszawa, 1997.
  • "Nowe spojrzenie na ankietę pocztową. Jak uzyskano 70% zwrotów" P. Daniłowicz i P. Sztabiński, Analizy i próby technik badawczych w socjologii. Tom VIII, str. 122,1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134261802

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.