PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 9 | 28--31
Tytuł artykułu

Doceniona siła designu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora, design, czyli wzornictwo, zyskuje coraz większą uwagę marketerów. Co prawda projekt produktu zawsze był uznawany za istotny element oferty, ale obecnie wzornictwo może stanowić główny czynnik sukcesu lub porażki produktu na rynku. Autor twierdzi, że wzornictwo wywiera wszechstronny wpływ na różne aspekty marketingowego zarządzania produktem, m.in.: ukierunkowuje zachowania nabywców i wpływa na ich doświadczenia, wyróżnia produkt i wpływa na jego pozycjonowanie, kształtuje percepcję marki. Wzornictwo jako zasób firmy i narzędzie tworzenia przewagi konkurencyjnej zyskuje także coraz większe znaczenie w publikacjach biznesowych.
Rocznik
Numer
Strony
28--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134699188

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.