PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 9 | 54--57
Tytuł artykułu

Blogerzy nie do pominięcia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zauważa, że większość internautów nie ogranicza się już do biernego korzystania z internetu, ale intensywnie wykorzystuje możliwości, jakie daje on użytkownikom. Znaczny odsetek użytkowników korzysta z blogów, co może być sygnałem dla marketingowców, gdzie powinni skierować swoje kampanie, aby do nich dotrzeć. Popularność blogów wynika w dużej mierze z łatwości publikacji treści w sieci oraz znikomych kosztów. Autor powołuje się na badania, z których wynika, że sieć postrzegana jest na równi z poleceniem znajomej osoby pod względem zaufania do informacji. Zapewnia nieskrępowane możliwości publikacji swoich opinii czy twórczości. Współtworzenie przez użytkowników treści i współdecydowanie o merytoryce jest kolejnym etapem rozwoju internetu.
Rocznik
Numer
Strony
54--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134701269

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.