PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 1 | nr 1029 Problemy teorii i praktyki marketingu | 35--41
Tytuł artykułu

Komunikacyjne aspekty planu marketingowego

Warianty tytułu
Communicative Aspects of Marketing Plan
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Plan marketingowy jest dokumentem stanowiącym instrument komunikacji między działem marketingu a innymi działami w przedsiębiorstwie. Przedstawiono spojrzenie na konstrukcję planu marketingowego z punktu widzenia jego wartości komunikacyjnej, tj. zdolności planu marketingowego, jako dokumentu przygotowywanego przez dział marketingu, do przekonania osób w przedsiębiorstwie, którzy mają podejmować decyzje dotyczące przyznania budżetu na realizację tego planu.
EN
How to prepare a marketing plan? Many standard procedures and elements of a good marketing plan have been described in the extant body of the literature. The article defines and explains three elements that make marketing plan a good instrument of persuading: presence of the warning forecast in the marketing plan, integrating of the profit and loss statements with non-financial information (portfolio analysis), costs and results comparison of the alternative decisions: to implement the proposed plan and not to implement it. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • McDonald M. Marketing Plans, How to Prepare them. How to Use them, Butterworth – Heinemann, Oxford, London, 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134796258

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.