PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 1 | nr 1029 Problemy teorii i praktyki marketingu | 42--51
Tytuł artykułu

Ilościowe mierniki oceny wyników i zakres ich wykorzystywania w przedsiębiorstwach krajowych - wyniki badań

Warianty tytułu
Quantitative Measures of Company's Results and the Extent of their Implementation in Polish Companies: the Findings of the Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań przeprowadzone przez agencję badań rynkowych IMAS International, na temat ilościowych mierników oceny wyników firm, ich wykorzystanie i prognozowanie. Badanie miało zasięg ogólnokrajowy i zostało przeprowadzone techniką wywiadu telefonicznego CATI, na próbie 151 przedsiębiorców działających na rynkach krajowych, przede wszystkim konsumpcyjnych.
EN
This article demonstrates findings of the research devoted to the use of Information analysis and decision making tools in company's marketing planning on the domestic market. The research is based on CATI inquiry of 151 Polish companies. It concerns the types of measures used for evaluating company results and the frequency of their measurement, the scope of sales and profit analysis and the methods of sales forecasting. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000134796276

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.