Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono cztery czynniki determinujące kształtowanie się partnerstwa pomiędzy dostawcą a klientem. Opisano cztery fazy kształtowania się relacji z dostawcami w procesach zakupu. Omówiono zjawisko tworzenia wielokryterialnych systemów oceny dostawców. Zaprezentowano często spotykany podział dostawców podczas ich oceny na podstawie zebranych informacji przedsiębiorstwa.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J.P. Cannon, W.D. Perreault Jr., Buyer-Seller Relationship in Business Market, Journal of Marketing Research, No. 36, November, 1999, pp. 52-64.
- A. Cohen, „Sales and Marketing Separate but Equal? How Interaction Between Sales and Marketing Departments Cam Improve Performance of Both Departments", Sales and Marketing Management, September, 1998, p. 15.
- B. Gregor, M. Stawiszyński, e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź, 2002, s. 61.
- R. LcLymont, A. Zuckrmann, „EDI: Not Dead Yet", Purchasing, No. 4, 1999.
- K. Lysons, „Zakupy zaopatrzeniowe", PWE, Warszawa, 2004, ss. 131-138.
- A. Olczak, M. Urbaniak, Marketing B2B w praktyce gospodarczej, Difin, 2006.
- J. Sosnowski, „Systemy elektroniczne w marketingu", Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 1999, s. 48.
- M. Urbaniak, Jakość w marketingu przemysłowym, Problemy Jakości, nr 2/1998, ss. 22-26.
- M. Urbaniak, „Marketing przemysłowy”, Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne Infor, Warszawa, 1999, ss. 46-47.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000137369368