PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 12 | 45--47
Tytuł artykułu

Klient w banku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jakość usługi to jeden z podstawowych wyróżników konkurencyjności banków. W artykule omówiono oczekiwania klienta jako wyznacznik jakości usług. Zaprezentowano potrzeby osobiste klientów zewnętrznych banków. Zwrócono uwagę na rolę zaufania w ocenie jakości usług.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
45--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Ansell. T., Zarządzanie jakością w sektorze usług finansowych, Związek Banków Polskich, Warszawa 1997.
  • 2. Garczarczyk J. (red.), Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych. Diagnoza, determinanty, segmentacja, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2000.
  • 3. Kotler P. Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
  • 4. Opolski K. (red.), Doskonalenie jakości w bankach, CeDeWu, Warszawa 2002.
  • 5. Opolski K. (red.), Jakość w banku, w praktyce i teorii zarządzania, CeDeWu, Warszawa 2000.
  • 6. Opolski K. (red.), Monitorowanie jakości w banku, CeDeWu, Warszawa 2OO4.
  • 7. Pieske R., Benchmarking in der Praxis, Erfolgreiches Lernen von Fuehrenden Unternehmen, Modernę Industrie, Lands-berg 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000137371374

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.