Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Settlement of the Level of Decision Independence of Native Departments of Foreign Enterprises in Poland in Marketing Scope (Definition of the State and Its Estimation) - Report of Research.
Języki publikacji
Abstrakty
Dokonano identyfikacji i oceny poziomu samodzielności decyzyjnej krajowych oddziałów przedsiębiorstw zagranicznych, które, sprzedając swoje wyroby na rynku polskim, powinny dostosować marketing do warunków lokalnych. Problemy przy tym powstające i sposób ich rozwiązania związane są z lokalizacją decyzji z zakresu marketingu.
The article presents the results of research, which are related to identification and estimation of the level of decision independence of native departments of foreign enterprises in Poland in marketing scope. The main focus is on the presentation of results of research refered to distribution, which are formulated in four spaces: marketing research, marketing planning, implementation of marketing plans and control in marketing. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
303--321
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Baruk A., Nowoczesna strategia marketingowa, PWN, Warszawa 2002.
- Kidyba A., Kodeks spółek handlowych. Objaśnienia, Kantor Wydawniczy Zakamycze, Zakamycze 2004.
- Koziński J., Lokalizowanie funkcji organicznych w strukturze ugrupowania gospodarczego, AE, Wrocław 1996.
- Ustawa z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (DzU 2004 nr 173, poz. 1807).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000137894744