PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 20 | nr 78 | 237--247
Tytuł artykułu

Struktura funkcjonowania sklepów internetowych

Autorzy
Warianty tytułu
Functional Structure of e-shops
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono strukturę sklepu internetowego typu B2C, dzieląc ją na poszczególne moduły funkcjonalne. Omówiono osiem wyróżnionych modułów. Najwięcej uwagi poświęcono modułowi customizacji sklepu oraz modułom analitycznym. W zakończeniu zaprezentowano inne niż standardowe moduły spotykane w sklepach internetowych.
EN
In this article functional structure of B2C e-shops was presented. Eight modules were distinguished and their main features were characterised. The description was focused on analytical and customisation modules, also front-end and back-end interface and database structure. In the last part of article another not-standard modules were shown.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] GREGOR B., STAWISZYŃSKI M., e-Commerce, Łódź, Oficyna Wydawnicza „Branta", 2002.
  • [2] PLUTA A., Logistyczne uwarunkowania handlu B2C, [w:] Logistyka on-line, praca zbiorowa pod red. Krzysztofa Rutkowskiego, Warszawa, PWE, 2002.
  • [3] Raport „Polski rynek internetowy po 2 kwartałach", autor: IAB Polska. Opracowanie powstało przy współpracy Onetu, Wirtualnej Polski, Interii, Gazety, Gemiusa, Ad.netu i eCardu, http://www.inter netstandard.com.pl/ artykuly/44227_7.html (pobrano 11.02.2005 r.).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138264125

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.