Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Local (Regional) Brand
Języki publikacji
Abstrakty
Scharakteryzowano pojęcie i znaczenie marki lokalnej (regionalnej) oraz omówiono rolę regionów i instytucji w promowaniu takiej marki.
Local brand is directly connected with a place, region of its origin. Owing to its uniqueness and specific nature it may become an attractive product / service for outside consumers. Good local brands have positive influence on the region from which they originate and upgrade its competitiveness. (original abstract)
Rocznik
Strony
382--387
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
- "Biuletyn Prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej" 2005 nr 140.
- Bobińska M., Produkt markowy zabezpiecza przyszłość, "Gazeta Prawna" 2000 nr 50.
- Kunde J., Zamarkowana obecność, "Gazeta Wyborcza" 05.05.2005 r.
- Urbanek G., Zarządzanie marką, PWE, Warszawa 2002.
- www.minrol.gov.pl.
- www.produktlokalny.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138475583