Warianty tytułu
Market Approach to Education in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Polska szkoła przyszłości, podobnie jak inne usługi, musi podlegać prawom rynku, a zadaniem państwa jest jedynie stymulowanie otoczenia szkoły, przyjaznego inicjatywom edukacyjnym (legislatura, finansowanie). (abstrakt oryginalny)
The future of Polish school, similarly to other services, has to be subject to market forces, and the task of the state should be confined to the stimulation of school environment, educational friendly initiative (legislation, financing) and so on. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23--29
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Armstrong A.J., Scott J., The Devil's Advocate Responds to an MBA Students's Claim that Research Harms Learning, Journal of Marketing, 59, July, 101-106.
- Castells M., The Rise of the Network Society, Oxford UK, Blackwells, 1996, s. 168 za: P. Zelier, Organizacja świadcząca usługi kształceniowe jako koordynator sieci relacji, Dolnośląska Wyższa Szkota Służb Publicznycznych, "Asesor", [w:] Polska wobec wyzwań edukacyjnych Unii Europejskiej pod red. L. Dziewieckiej-Bokun i A. Ładyżyńskiego, Wyd. U. Wrocławskiego, Wrocław 2004, s. 155.
- Badanie (167) Aktualne problemy i wydarzenia, CBOS, maj 2004.
- Bastiat F., Przeklęty pieniądz, Warszawa 1865.
- Bohuszewicz-Kreft M., Rola klienta w kreowaniu usług, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2006, nr 3, s. 88, za: R. Norman, Service Management: Strategy and Leadership In Service Business, John Willey&Sons, Chichester, England 1991, s. 79.
- Kotler Ph„ Armstrong G., Sauders J., Wong V., Marketing, Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 520.
- Kwieciński Z., Socjopatologia edukacji, Olecko 1995, s. 14.
- Lackowski J., Bon edukacyjny - szansa na rozwój czy zagrożenie, www.bonedukacyjny.pl
- Marsh W., Herbert W., Students' Evaluations of University Teaching: Research Findings, Methodological Issues, and Directions for Future Research. International Journal of Educational Psychology" 11 ,(3), 253- 388.
- Ostaszewska A., Kontrowersje wokół interpretacji jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym, [w:] Marketing szkól wyższych..., s. 208.
- Pawłowski K., Polska Liga Bluszczowa, Forum Akademickie 2002, nr 2, s. 32.
- Prahalad C.K., Ramaswamy V., Dołączanie kompetencji klienta, Przegląd Organizacji 2000 nr 4, s. 40-41.
- Sharrock G., Why Students are not Customers, Journal of Higher Education Policy and Management, 2000, vol. 22, No. 2, s. 149-164, za: A. Ostaszewska, Kontrowersje wokół interpretacji jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym, [w:] Marketing szkół wyższych, G. Nowaczyk, Maciej Kolasiński (red.), Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Poznań 2004, s. 208.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138500044