PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 1 | 3--6
Tytuł artykułu

Winning, czyli jak zwyciężać w biznesie według Jacka Welcha

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jack Welch (właściwie John Francis Welch) to największy globalny autorytet od zarządzania, praktyk, człowiek o ogromnej wiedzy, z wielką charyzmą. Jest twórcą sukcesu firmy General Elektric, której prezesem był przez 20 lat. W artykule przybliżono sylwetkę Welcha i w oparciu o jego książki omówiono zasady jakimi kierował się w zarządzaniu.
Rocznik
Numer
Strony
3--6
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • A. FISHER, The Trouble with MBAs, "Fortune" 7/2007.
  • J. WELCH, S. WELCH, Winning. Odpowiedzi, Studio Emka, Warszawa 2007.
  • J. WELCH, S. WELCH, Winning znaczy zwyciężać, Studio Emka, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000138893374

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.