PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 2 | 12--17
Tytuł artykułu

Poziom świadomości konsumenckiej

Warianty tytułu
Level of comsumer awareness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorki omawiają ogólnopolskie badanie przeprowadzone na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków, które dowodzi zróżnicowanej sytuacji, jeżeli chodzi o aktywność konsumencką podnoszącą poziom świadomości konsumenckiej. Okazuje się na przykład, że ponad 40% mieszkańców wsi nie zetknęło się z informacjami dotyczącymi ochrony konsumentów. W aglomeracjach wskaźnik ten wynosi niewiele ponad 14%. Niezmiennie telewizja od kilku lat jest zdecydowanym liderem jako środek komunikacji przekazujący informacje o ochronie konsumentów.
EN
In their article, the authors present results of the research on the level of consumer awareness. In the market, the consumer is a weaker partner than trade companies, and they should know what their rights are, and to whom to refer where they are endangered. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12--17
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000139061456

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.