Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto próbę ukazania możliwości wykorzystania w metodzie refleksji strategicznej różnych technik badawczych. Skoncentrowano się na problemach związanych z propozycjami aplikacyjnymi odnoszącymi się do jednego etapu metody, polegającego na badaniu synergii w układzie potencjał-otoczenie oraz ocenie ich użyteczności w praktyce. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- [1] KACZMARCZYK S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002.
- [2] MARTYNIAK Z., Metoda refleksji strategicznej, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 1990, nr 4-6.
- [3] MARTYNIAK Z., Organizacja i zarządzanie, 15 efektywnych metod, Antykwa, Kraków-Kluczbork 1997.
- [4] MARTYNIAK Z., Organizacja i zarządzanie, 60 proble-mów teorii i praktyki, Antykwa, Kraków-Kluczbork 1996.
- [5] OBŁÓJ K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 2001.
- [6] RAWSKI M., Efekty synergii w metodzie refleksji strategicznej, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa" 2002. nr 7.
- [7] RAWSKI M., Technika konfrontowania silnych i słabych stron z szansami i zagrożeniami w analizie SWOT, "Przegląd Organizacji" 2002, nr 3.
- [8] RAWSKI M., Efektywność nowej techniki konfrontowania silnych i słabych stron z szansami i zagrożeniami w analizie, [w:] W kierunku uniwersalnego modelu zarządzania. Management Forum 2020, red. naukowi: J. ENGELHARDT, M. TROJAK-TRZASKOWSKA, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin-Międzyzdroje 2004, s. 249-254.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000139601320