Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Badanie satysfakcji swoich klientów jest działaniem, które powinno być prowadzone przez każdą organizację. W artykule przedstawiono wyniki przeprowadzonych badań ankietowych stanu satysfakcji klienta odnośnie wybranych obszarów funkcjonowania systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 w polskich organizacjach. Przybliżono charakterystykę badanych organizacji. Zaprezentowano analizę wyników badań ankietowych.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Giemza M.: Satysfakcja klienta w polskich organizacjach w świetle badań ankietowych. Problemy Jakości, 2007, 1.
- 2. PN - EN ISO 9001:2001 Systemy zarządzania jakością. Wymagania.
- 3. Sikora T.(red.), Dziadkowiec J., Giemza M: Badanie efektywności systemów zarządzania jakością wybranych przedsiębiorstw. Badania statutowe nr 18/KTOiZJ/l/2005/S/210, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005.
- 4. Summers D.C.: Quality management. Pearson Education Inc., New Jersey 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140236664