PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 5 | 24--30
Tytuł artykułu

Zastosowanie analizy morfologicznej w praktyce biznesowej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Analiza morfologiczna należy do metod twórczego rozwiązywania problemów (heurystycznych), służy szczególnie stymulowaniu twórczości i poszukiwaniu pomysłów na nowy produkt bądź udoskonaleniu już istniejącego. Celem artykułu jest zastosowanie analizy morfologicznej w poszukiwaniu pomysłu na nowe opakowanie bądź udoskonalenie już istniejącego w asortymencie przypraw mokrych firmy Roleski. To również doskonała sposobność, aby pokazać, w jaki sposób uczelnia wyższa może zainicjować współpracę z firmą na rynku, jak również wskazać możliwości zastosowania teorii w praktyce biznesowej. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • A. Góralski, Być nowatorem. Poradnik twórczego myślenia, PWN, Warszawa 1990, s. 54.
  • A. Osbom, How to think up, McGraw-Hill, New York 1942.
  • R. A. Proctor, Innovation In New Product Screening and Evaluation, "Technology Analysis and Strategic Management" 1989, No. 1.
  • Wykorzystanie analizy morfologicznej w poszukiwaniu nowej formy reklamowania produktu, "Marketing i Rynek" 2003, nr 6.
  • www.roleski.pl/natura/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140314100

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.