Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest identyfikacja i ocena, na przykładzie dwu organizacji dobroczynnych, struktury wartości dla różnych grup interesariuszy, wypływających z definiowanych i pełnionych misji społecznych organizacji non profit. Obiektami badawczymi są dwie organizacje non profit działające w różnych krajach. Jedna to ośródek Mountain Haven Centre (MHC, Przystań Górska), usytuowany na południu Polski, w Lipnicy Wielkiej pod Babią Górą. Drugim obiektem analizy jest Westgate Foundation (WF) z Ballincollig w Irlandii.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- P. Doyle, Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003, s. XV.
- A. Dymna, W. Szczawiński, Warto mimo wszystko. Znak, Kraków 2006, s. 34, 35.
- T. Gryszel-Fieldsend, Children in Crisis, "Gminne Nowiny" dodatek do tygodnika "Źródło" 2005, nr 18.
- M. Gumkowska, J. Herbst, Podstawowe fakty o organizacjach pozarządowych, raport z badania 2004, Stowarzyszenie Klon/Jawor
- M. Huczek, Marketing organizacji non profit, Wyd. Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, Sosnowiec 2003, s. 67.
- B. Iwankiewicz-Rak, Marketing organizacji niedochodowych. Wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich, AE, Wrocław 1997.
- M. Ostański, Czym dla mnie Orawa?, "Gminne Nowiny", dodatek do tygodnika "Źródło" 2003, nr 47.
- A. Sargeant, Marketing w organizacjach non profit, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, s. 32, 39.
- A. Stabryła, Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2000, s. 48.
- Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa 2001, s. 567, 594.
- J. Wiślak, Kryteria segmentacji darczyńców organizacji niedochodowych, "Marketing i Rynek" 2001, nr II.
- http://www.ngo.pl/files/bada-nia.ngo.pl/public/badania2004/podlnter_la. pdf, 28.04.2006.
- www.childrenincrisis-lipnica.pl
- www.westgatefoundation.ie
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140319189