PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 11 | 24--29
Tytuł artykułu

Stosowanie pozycjonowania produktu przez przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest ukazanie, w jaki sposób w praktyce przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku korzystają z procesu pozycjonowania produktów, a także wskazanie czynników powodujących zróżnicowanie intensywności wykorzystania pozycjonowania produktów w procesie zarządzania. Bazę informacyjną formułowanych tez stanowią wyniki badań własnych autora.(abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--29
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000, s. 97.
  • P. Hadrian, M. Rawski, Cel i metoda badań. W: Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa, pod red. A. Czubały, AE, Kraków 2006, s. 95-119.
  • Ph. Kotler, Marketing - Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebether & Ska, Warszawa 1994, s. 322.
  • K. Mazurek-Łopacińska, Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej, AE, Wrocław 2001, s. 157.
  • A.Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1997, s. 125, 128.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140319409

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.