PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 11 | 82--86
Tytuł artykułu

Internauci na wagę złota

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano wyniki badania sprawdzającego postawy i zachowania lojalnościowe polskich internautów. Z badania tego wynika, że lojalny internauta to najlepszy ambasador serwisu (a docelowo i marki). Potwierdziło to prawie 2/3 respondentów, polecając w ostatnim czasie bliskim i znajomym link do swojej ulubionej strony internetowej. Uzyskane wyniki są optymistyczne dla branży interaktywnej. Zdaniem autora, wszystko wskazuje, że kreowanie nowoczesnych metod budowania lojalności w oparciu o oczekiwania konsumentów będzie się rozwijać, ponieważ coraz większa liczba firm zaczyna postrzegać konsumentów jako konsumentów-internautów, widząc w nich nowe szansę na rozwijanie komunikacji z marką.
Rocznik
Numer
Strony
82--86
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000140536934

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.