PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 12 | 2--9
Tytuł artykułu

Podstawy oceny efektywności marketingu

Warianty tytułu
Basis of marketing efficiency assessment
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Koszty i efekty działań marketingowych są kategoriami, które służą analizie i ocenie efektywności marketingu. Jeśli obie wielkości są prawidłowo zidentyfikowane, to przeprowadzona na ich podstawie ocena efektywności adekwatnie odzwierciedla poziom racjonalności przeprowadzonych działań marketingowych. Artykuł zawiera syntetyczne podsumowanie badań poświęconych problematyce postrzegania kosztów i efektów działań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach oraz zasady, określające warunki przeprowadzenia wartościowej oceny efektywności marketingu. (abstrakt oryginalny)
EN
Marketing efficiency is evaluated on the basis of the relation of marketing effects and marketing costs. If both effects and costs are identified properly, the efficiency evaluation reflects the level of marketing rationality adequately. The article presents recapitulation of research on the perception of marketing costs and marketing effects in Polish enterprises. It also offers a pragmatic view of the crucial principles of valuable assessment of marketing efficiency. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
2--9
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000141431030

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.