PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 2 | 30--31
Tytuł artykułu

Oszczędny, a lider

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Konkurencja na rynku stale rośnie. Przewagę może zagwarantować jedynie świadome i systematyczne zarządzanie doświadczeniem klientów (Customer Experience Management). Firma powinna nie tylko spełnić potrzeby i oczekiwania klienta, ale nawet je przekoczyć. Jednak jedynie tam, gdzie jest to istotne z punktu widzenia poszukiwanej przez niego wartości. W artykule przedstawiono sposoby podejścia do CEM i jego wdrożenia.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
30--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000141995354

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.