PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 12 | 90--93
Tytuł artykułu

Jak budować wizerunek firmy-pracodawcy?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka artykułu pisze, że obecnie w Polsce mamy do czynienia z rynkiem pracownika. Przyczyn takiego stanu rzeczy upatruje w uczieczce młodej kadry za granicę, rosnącym optymiźmnie konsumentów, rozwoju rynku dóbr i usług, rozwoju wiedzy na temat prawa pracy, a także we wzroście świadomości pracowników i ich coraz większemu doświadczeniu, umiejętnościom i wiedzy. Dlatego zdaniem autorki firmy działające na polskim rynku muszą rozpocząć budowanie swojego wizerunku jako lojalnego, rzetelnego, solidnego pracodawcy.
Rocznik
Numer
Strony
90--93
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000142057329

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.