PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 2 | 30--33
Tytuł artykułu

InPost - konkurent w usługach pocztowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Firma InPost została powołana do życia jako pierwszy niezależny operator pocztowy i konkurencja dla monopolu Poczty Polskiej. Autorka omawia kampanię wprowadzającą, która miała na celu wykreowanie całkowicie nowego segmentu rynkowego - prywatnych usług pocztowych. Dotychczas w Polsce usługi takie świadczył wyłącznie państwowy monopolista, a zatem wprowadzenie marki wiązało się także z kampanią korporacyjną budującą wizerunek nowej firmy. Chodziło o wykreowanie świadomości, że można korzystać z prywatnych usług pocztowych, a także na przełamaniu dotychczasowych przyzwyczajeń i stereotypów, budowanych przez lata państwowego monopolu.
Rocznik
Numer
Strony
30--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000142314519

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.