PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 2 | 56--59
Tytuł artykułu

Satysfakcje i frustracje klientów contact center

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora konsumenci w coraz większym stopniu pragną komunikować się z firmami za pomocą nowych technologii i cenią sobie dostęp do różnorodnych kanałów komunikacji. Jednak nie podoba im się wywieranie presji, by musieli koniecznie z tych rozwiązań korzystać. Autor przekonuje, że firmy, które usiłują to wymusić, ryzykują utratę klientów i dochodów, a także tracą szansę na zaangażowanie konsumentów i zbudowanie z nimi trwałych relacji, na co pozwoliłyby im interakcje międzyludzkie.
Rocznik
Numer
Strony
56--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000142382537

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.