PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 2 | 22--25
Tytuł artykułu

Zmienne symboliczne w badaniach marketingowych

Warianty tytułu
Symbolic variables in marketing research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano typy zmiennych symbolicznych oraz wskazano sposób konstrukcji pytań w kwestionariuszu ankiety umożliwiający otrzymanie zmiennych symbolicznych. Dokonano również krótkiego przeglądu metod analizy danych symbolicznych wraz ze wskazaniem ich wybranych zastosowań w badaniach marketingowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents symbolic variable types and question types that allow getting symbolic variables from questionnaires and compares them with questions that allow getting classical variables. A short review of symbolic data analysis methods with possible marketing applications is being presented. Finally some remarks and conclusions are given. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--25
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Analysis of Symbolic Data. Explanatory Methods for Extracting Statistical Information from Complex Data, pod red. H.H. Bock, E. Diday, Springer Verlag, Berlin-Heidelberg 2000
  • G. Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2002
  • M. Walesiak, Metody analizy danych marketingowych, PWN, Warszawa 1996
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000143157085

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.