PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 4 | nr 1114 Metody badawcze w zarządzaniu : aspekt teoretyczny i praktyczny | 167--182
Tytuł artykułu

Skuteczne szkolenie pracowników w świetle wyników badań empirycznych

Warianty tytułu
The Effectiveness of Employees' Training in the Light of Empirical Research Outcome.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono znaczenie szkolenia pracowników w przedsiębiorstwie jako wyraz rzeczywistych postaw szkoleniowych. Przedstawiono formy i sposoby realizacji skutecznego procesu szkoleniowego, wpływ czynników socjopsychologicznych i organizacyjno-technicznych na skuteczność szkolenia personelu oraz formy kontroli i oceny skuteczności szkoleń w praktyce polskich przedsiębiorstw.
EN
The article presents the results of the author's scientific research. The main purpose is the identification, analyzing and evaluating determinates which have influence on effectiveness of employees' training. The base research was conducted in about eighty Polish companies, differ on their number of employees, the source of capital and the branch of activities. Moreover, the author conducted additionally research among the professional trainers to know their opinion on this subject. Finally, these factors were divided on three groups: very important, less important and not important. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • De Cenzo D.A., Robbins S.P., Human Resource Management, John Wiley&Sons Inc., New York 1994.
  • Janiak-Rejno L, Determinanty skutecznego szkolenia pracowników, praca doktorska, Wrocław 2003.
  • Kirkpatrick D.L., Evaluating Training Programs: the Four Levels, Berret-Koehler Publishers Inc., San Francisco 1996.
  • Kotarbiński T., Traktat o dobrej robocie, wyd. VII, Zakład im. Ossolińskich, Wrocław-Warszawa 1982.
  • Manpower Services Commission: Glossary of Training Terms, HMSO, London 1981.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150044180

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.