PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 4 | nr 1114 Metody badawcze w zarządzaniu : aspekt teoretyczny i praktyczny | 221--232
Tytuł artykułu

Wykorzystanie internetu w zarządzaniu działaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
The Use of Internet in Management of Marketing Operations in an Enterprise.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono sposoby gromadzenia informacji marketingowej w przedsiębiorstwie, a następnie przedstawiono przykłady wykorzystania komputera i internetu jako źródła wiedzy użytecznej w zarządzaniu działaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie.
EN
The purpose of the article is to demonstrate the possibilities of Internet use as a source of useful knowledge or even indispensable knowledge in management of marketing operations in enterprises. The article consists of following parts: -introduction, -the methods of marketing information gathering in a company, -the examples of using of computer and Internet in management of marketing operations in a company, -conclusion. (original abstract)
Bibliografia
  • Bishop B., Marketing globalny ery cyfrowej, PWE, Warszawa 2001.
  • Blattberg R., Glazer J., Little D.C., The Marketing - Information Revolution, Business Harvard School Press, 1994.
  • Coopers&Lybrand Consulting, "Business Week", September 5, 1994.
  • Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, red. J. Mazur, Wyd. Difin, Warszawa 2002.
  • Fisk G., Marketing Systems. An Introductory Analysis, E. Harper Int. Edition, New York 1967.
  • Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wyd. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
  • Lisiecki M., Internet, Intranet, Extranet w procesach zarządzania, [w:] Internet - fenomen społeczeństwa informacyjnego, red. T. Zasępa, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2001.
  • Little D.C., Decision Support Systems for Marketing Managers, "Journal of Marketing" 1979.
  • Montgomery D.B., Urban G.L., Management Science in Marketing, Englewood Cliffs, Prentice-Hall Inc., New York 1969.
  • Obłój K., Mikroszkółka zarządzania, PWE, Warszawa 1994.
  • Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150044273

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.