PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 9 | 19--22
Tytuł artykułu

Unikatowość produktu a jego konkurencyjność

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednym z podstawowych sposobów zdobywania przewagi konkurencyjnej jest wyposażenie produktu w cechy i właściwości, dzięki którym może on dostarczać klientom unikatowych korzyści. Często najbardziej pożądana jest sytuacja, gdy kombinacja tych charakterystyk nie jest spotykana w innych produktach oferowanych na rynku, wówczas może on być jedynym, który potencjalnie zaspokoi potrzeby nabywcy. Potencjalnie, bo docieranie do świadomości klientów wyłącznie poprzez podkreślanie unikatowych cech może nie wystarczyć, by produkt uzyskał przewagę. Może też przynieść zupełnie odwrotne skutki. O tym, dlaczego koncentracja na unikatowych charakterystykach produktu nie zawsze oznacza sukces, a także jakie niesie zagrożenia i jak je pokonać, traktuje niniejszy artykuł. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
19--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • K.L. Keller, B. Sternthal, A. Tybout, Trzy pytania w sprawie marki, „Harvard Business Review Polska" 2003, kwiecień, s. 87.
  • Zarządzanie produktem, pod red. B. Sojkina, PWE, Warszawa 2003, s. 21.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150328695

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.