PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 4 | 25--29
Tytuł artykułu

Proces generowania treści przez użytkowników w Internetu jako uwarunkowanie marketingu przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
The opportunities and impacts of user generated content on marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wykorzystanie zjawisk społecznych zachodzących w Internecie jest wyzwaniem dla marketingu. Z analizy trendów i dynamiki rozwoju Internetu wynika, że należy się spodziewać zwiększenia siły oddziaływania treści generowanych przez użytkowników na działalność przedsiębiorstw. Z jednej strony tworzenie treści przez internautów może być użyteczne w procesie zbierania informacji zwrotnej o firmie i produkcie. Z drugiej strony opinie generowane przez konsumentów mogą zastąpić lub zdominować oficjalne informacje publikowane przez firmy, co w konsekwencji oznacza utratę kontroli nad informacją o produkcie przez przedsiębiorstwo. (abstrakt oryginalny)
EN
There are many ways to express an opinion to the general public. For example: a letter to a newspaper, a call to the radio or television and also content created on the internet. The latter is referred to as user generated content (is produced by the internet user and available on the internet) and is growing very rapidly. As a result of this phenomena user generated content has increasingly important in the exchange of opinion between users in different fields. This paper describes what user generated content is, what the scope and different forms are and what the implications for marketing are likely to be. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
25--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • G. Leloch, Blog narzędzie marketingowe, „Harvard Business Review" 2006, nr 10.
  • http://pl.wikipedia.org/ /wiki/forum_dyskusyjne, 8.11.2007.
  • http://www.oecd.org/dataoecd72/29/39 473294.pdf, 10.11.2007.
  • http://www.oecd.Org/dataoecd/2/52/39 473303.pdf, 20.11.2007.
  • http://www.slideshare.net/sebal25/opi-nie-o-produktach-w-esklepach-a-decyzje--zakupowe, 20.11.2007.
  • http://www.shdeshare.net/sebal25/ /wplyw-ugc-na-decyzje-konsumentow, 10.11.2007.
  • http://www.kos.wsiz.rzeszow.pl/papers/ AVEB_20.pdf, 03.10.2007
  • http://ra-dar.oreilly.com/archives/2005/10/web_20_ compact_deflnition.html
  • http://ftcblog.gov/techade/?p=54, 3.10.2007.
  • T. Martneson, J. Walker, Blogging Thoughts: Personal Publication as an Online Research Tool, www.intermedia.uio. no/konferanser/skikt-02/docs/Researching _ICTs_in_context-Chll-Mortensen-Walker. pdf, 09.06.2007.
  • Participative Web: User Generated Content, http://www.oecd.org/dataoecd/57/ /14/38393115.pdf, 1.10.2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000150405631

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.