PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 25 | 58--60
Tytuł artykułu

Klient nasz pan

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klient nasz pan – to bardzo stare powiedzenie, które w XXI wieku pozostaje nadal aktualne, a nawet nabiera coraz większej wartości, bo ta zasada zapewnia powodzenie usługodawcy w czasach konkurencyjnego rynku. Wolny rynek już mamy, ale konkurencyjny to on chyba na razie nie jest, bo to ciągle jeszcze kandydat na klienta musi spełniać różne niczym nie uzasadnione warunki, aby stać się tym klientem. Oczywiście to się zmienia, jednak tempo tych zmian w Polsce jest dużo mniejsze niż na przykład na zachodzie Europy. Bankowość pod tym względem nie należy do maruderów. Opisywany przez Andrzeja Gibasa bankowy oddział przyszłości do Polski trafi pewnie nieprędko, ale banki rzeczywiście poprawiają standardy obsługi klienta, korzystając z różnych rozwiązań back office’owych, przyspieszających podejmowanie decyzji, jak i rozwiązań front office’owych znacznie usprawniających komunikację z klientami. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
58--60
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000151245022

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.