Warianty tytułu
The Management Model of the Polish Quality Award
Języki publikacji
Abstrakty
W publikacji autor prezentuje istotę optymalizacji zarządzania organizacją z wykorzystaniem modelu, oraz ukazuje szansę, jakie może przynieść organizacji dokonanie samooceny i uczynienie jej narzędziem wykorzystywanym w procesie doskonalenia. (abstrakt oryginalny)
In the article the author presents the core of optimization of organization management by means of a model, defines opportunities of self-assessment and its use as a tool leading to improvement. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
33--39
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1.E. Krodkiewicz-Skoczylas, Zarządzanie relacjami z klientem, [w:] T. Sikora (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość, AE w Krakowie, Kraków 2006.
- 2. K. Lisiecka, W kierunku zrozumienia klienta, [w:] T. Sikora (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość, AE w Krakowie, Kraków 2006.
- 3. W. Łukasiński, Kryteria samooceny w doskonaleniu zarządzania organizacji, UE w Krakowie, Kraków 2007.
- 4. W. Mantura, Zarządzanie przez jakość, a zarządzanie przez marketing, [w:] T. Sikora (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość, AE w Krakowie, Kraków 2006.
- 5. PN-EN ISO 9004: 2001. System zarządzania jakością. Wytyczne doskonalenia funkcjonowania.
- 6. M. Recha, Materiały PNJ 2005, Kraków 2005. 7. E. Skrzypek, Jakość a efektywność, Wyd. UMCS, Lublin 2001.
- 8. J. A. F. Stoner, Kierowanie, PWE, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000151562770