PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 9 | z. 4 | 72--76
Tytuł artykułu

Wybrane aspekty promocji artykułów spożywczych w jednostkach handlu detalicznego

Autorzy
Warianty tytułu
Selected Aspects Concerning Promotion of Foodstuffs in Retail Shops
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych wśród przedstawicieli handlu detalicznego na terenie miasta Poznania. Zbadano znaczenie działań promocyjnych przy sprzedaży wybranych grup artykułów spożywczych, a w szczególności określono najważniejsze formy promocji, cechy produktów podkreślane podczas promocji oraz grupy artykułów spożywczych najczęściej obejmowane promocją. (oryg. streszcz.)
EN
This paper presents results of research, which was made among representatives of retail trade in Poznań. It was researched importance of promotion actions on the selling of selected groups of foodstuffs. In particular was determined the most important forms and techniques of promotion, features of products, which are stressed on promotion und groups of foodstuffs, which are promoted most often.(original abstract).
Rocznik
Tom
9
Numer
Strony
72--76
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Kotler P. 1994: Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i S-ka, Warszawa.
  • Mruk.H., Pilarczyk B. Szulce H. 2005: Marketing, uwarunkowania i instrumenty. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań.
  • Pilarczyk B., Mruk H. 2006: Kompendium wiedzy o marketingu. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000151668463

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.