Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Fundamentalną dewizą przedsiębiorstw zorientowanych marketingowo jest pełne identyfikowanie i zaspokajanie w możliwie najwyższym stopniu potrzeb docelowych segmentów nabywców. Wpływ konsumentów na podejmowane przez przedsiębiorstwa decyzje, w odniesieniu do ich marek, determinowany jest przez: postępowanie konsumentów na rynku rozumianym jako proces podejmowania przez nich decyzji o zakupie, oraz przez skłonność do ponawiania zakupów towarów tej samej marki. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
Bibliografia
- E. ARONSON, T.D. WILSON, R.M, AKERT, Psychologia społeczna. Serce i umysł, Zysk i Ska, Poznań 1997, s. 313.
- J.F. ENGEL, R.D. BLACKWELL, P.W. MINIARD, Con-sumer Behavior, The Dryden Press, Chicago 1986, s. 35.
- L. GARBARSKI, Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998, s. 67.
- J. KALL, Silna marka, PWE, Warszawa 2001, s. 79.
- Ph. KOTLER, Marketing. Analiza, planowanie, wdrożenie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s. 161.
- K. MAZUREK-ŁOPACIŃSKA, Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1997, s. 52.
- B. ROZWADOWSKA, To musiał być impuls, "Marketing Serwis", maj 1997. M. WITEK-HAJDUK, Zarządzanie marką, Centrum Doradztwa i Informacji Delfin, Warszawa 2001, s. 116.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000151882488