Warianty tytułu
Determinants of a strong brand in the Polish market for paints
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora, aby osiągnąć istotną przewagę konkurencyjną, przedsiębiorstwo musi stworzyć produkt, który w opinii konsumenta będzie produktem dostarczającym najwyższą wartość, czyli lepszy produkt, za który warto zapłacić więcej. Przedmiotem badań był polski rynek farb oraz relacje, jakie panują między konkurującymi na nim markami. Autor twierdzi, że na podstawie badań można określić cechy, jakie powinna mieć dobra farba, aby na tej podstawie można było myśleć o kreowaniu przewagi konkurencyjnej opartej na marce.
To achieve a significant competitive advantage the enterprise has to create such a product that, in the consumer's opinion, will be a product delivering the greatest value with a higher price. The subject matter of the study was the Polish market for paints and the relations occurring between the paints competing in it. An objective was to receive an answer to the question what features should have the best paint in the market in order to gain, based on that, a competitive advantage based on the brand. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
- Analiza i funkcjonowanie rynku, pod red. J. Perenca, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 1998, s. 187.
- D. Begg, S. Fischner, R. Dornbusch, Mikroekonomia, PWE, Warszawa 2003, s. 254.
- A. Ries, J. Trout, 22 niezmienne prawa marketingu, PWE, Warszawa 2000, s. 36.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153270002