Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka przekonuje, że wiek staje się cechą coraz mniej przydatną do precyzyjnego budowania grupy celowej. Jej zdaniem producenci i usługodawcy powinni mieć świadomość tego, że im trudniej będzie zdefiniować grupę celową po wieku, dochodzie czy innej cesze demograficznej, tym bardziej powinna ona być oparta na cechach behawioralnych. Powstaje tu jednak paradoks zmieniających się potrzeb reklamodawców z niezmienną ofertą monitorowania skuteczności reklamy opartą właśnie na demograficznej definicji grupy celowej. Autorka zastanawia się, czy sytuacja ta nie będzie prowadzić do coraz mniejszej skuteczności kampanii reklamowych w mediach masowych, tym bardziej że konsumenci będą mieć coraz więcej sposobów unikania niedopasowanej do nich reklamy.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000153474013